ZNANJE ZA NAŠ

  •  RAZVOJ
  • U PROIZVODNJU
  • E UGOSTITELJSTVO
  • U POLJOPRIVREDU

Novosti

3.5.2021.

OBAVIJEST O NASTUPNOM PREDAVANJU – dr.sc. Irina Pucić, viša znanstvena suradnica

Dr. sc. Irina Pucić, viša znanstvena suradnica održat će nastupno predavanje za izbor u naslovno nastavno zvanje predavača za znanstveno područje prirodnih znanosti, polje kemija, dana:

10.05.2021. u 16,00

Tema nastupnog predavanja je: „Kako senzori „osjećaju“ “

Pristupnica će nastupno predavanje održati u sklopu online nastave putem platforme za udaljeni pristup Merlin, ispred studenata 1. godine preddiplomskog stručnog studija Mehatronike, nastavnika i Stručnog povjerenstva.

 

1.4.2021.

OBAVIJEST O NASTUPNOM PREDAVANJU – Vladimir Filipović

Vladimir Filipović održat će nastupno predavanje za izbor u naslovno nastavno zvanje predavača za zananstveno područje društvenih znanosti, polje ekonomija, dana:

08.04.2021. u 16,15

Tema nastupnog predavanja je: „Kreativni menadžer, menadžer budućnosti“

Pristupnik će nastupno predavanje održati u sklopu online nastave putem platforme za udaljeni pristup Zoom, ispred studenata 2. godine specijalističkog diplomskog stručnog studija Kreativni menadžment u procesima, nastavnika i Stručnog povjerenstva.

 

 

Održana izborna Skupština Udruge diplomiranih studenata Istarskog veleučilišta

Pula, 01.03.2021. godine.

Održana je izborna Skupština Udruge diplomiranih studenata Istarskog veleučilišta. Izlazeće predsjedništvo podnijelo je Izvješće o provedenim aktivnostima u zadnjem mandatu te podnijelo Financijsko izvješće za 2020. godinu, Plan rada za 2021. i Financijski plan za 2021. godinu na usvajanje. Izvještaji su jednoglasno usvojeni od strane Skupštine. Nakon isticanja kandidatura, jednoglasno je izabrano novo predsjedništvo, u sastavu:

  1. Luka Brkić – predsjednik Udruge,
  2. Alen Deumić – prvi dopredsjednik Udruge,
  3. Hana Petercol – druga dopredsjednica Udruge,
  4. Barbara Jurki – tajnica Udruge,
  5. Danijela Cetina – članica predsjedništva Udruge.

Zahvaljujemo dosadašnjem predsjedništvu na suradnji i čestitamo novom predsjedništvu na izboru te želimo puno uspjeha u budućem radu.

 

22.3.2021.

POZIV STUDENTIMA NA PREZENTACIJU ERASMUS+ PROGRAMA MOBILNOSTI

Predstavnici studentske udruge Erasmus Student Network ESN Rijeka održati će  promociju Erasmus programa studentske mobilnosti putem online prezentacije za studente Istarkog veleučilišta.

S obzirom da su prijave na natječaj Erasmus+ mobilnosti u tijeku, predstaviti će postupak prijave, prednosti mobilnosti, te osvrt na hibridan oblik mobilnosti (virtualna i fizička mobilnost), uz brojne primjere i vlastita iskustva.

Prezentacija je namijenjena svim zainteresiranim studentima (redovnim i izvanrednim) i pokriva pitanja vezana za studijski boravak i/ili stručnu praksu.

Pozivamo sve zainteresirane studente da prisustvuju prezentaciji u utorak 23. ožujka 2021. u 10:00h putem poveznice: meet.google.com/hfp-mmrd-kyn

 

 

Istarskom veleučilištu izdana je Povelja za novo Erasmus+ programsko razdoblje 2021.-2027.

Erasmus Charter for Higher Education (ECHE)

Nakon što je projektni prijedlog Istarskog veleučilišta pozitivno ocijenjen u postupku prijave, odobreno je novo sedmogodišnje programsko razdoblje za ERASMUS+ program, te nam je dodijeljena Erasmus Povelja u visokom obrazovanju (ECHE) za razdoblje 2021.-2027.

Povelja je preduvjet za sva visoka učilišta koja se nalaze u zemlji sudionici programa i koja žele sudjelovati u obrazovnoj mobilnosti pojedinaca i/ili suradnji radi ostvarivanja inovacija i dobre prakse u okviru programa Erasmus+.

U skladu sa Poveljom Istarsko veleučilište namjerava nastaviti primjenjivati već ustaljene dobre prakse i prihvatiti smjernice za poboljšanje, te povećati partnersku mrežu institucija i poslovnih partnera."

 

19.3.2021.

OBAVIJEST O NASTUPNOM PREDAVANJU – Mr.sc. Edo Cetina

Mr.sc. Edo Cetina održat će nastupno predavanje za izbor u nastavno zvanje predavača za zananstveno područje društvenih znanosti, polje ekonomija, dana:

25.03.2021. (četvrtak) u 16,15
Tema nastupnog predavanja je: „Uloga poduzetničke infrastrukture u razvoju poduzetništva “

Pristupnik će nastupno predavanje održati u sklopu online nastave putem platforme za udaljeni pristup Google meet, ispred studenata 1. godine specijalističkog diplomskog stručnog studija Kreativni menadžment u procesima, nastavnika i Stručnog povjerenstva.

 

 

Raspored za ljetni semestar za akademsku godinu 2020./2021.

Poštovani studenti i nastavnici, nastava na Istarskom veleučilištu, prema kalendaru nastave u ljetnom semestru započinje u ponedjeljak 01.03.2021. Raspored je dostupan OVDJE.

 

26.2.2021.

OBAVIJEST O NASTUPNOM PREDAVANJU – Mr.sc. Andrea Vareško

Mr.sc. Andrea Vareško održat će nastupno predavanje za izbor u nastavno zvanje predavača za zananstveno područje društvenih znanosti, polje ekonomija, dana:
04.03.2021. (četvrtak) u 16,15

Tema nastupnog predavanja je: „Definicija, osnovni pojmovi i obilježja projektnog menadžmenta“

Pristupnik će nastupno predavanje održati u sklopu online nastave putem platforme za udaljeni pristup Google meet, ispred studenata 1. godine specijalističkog diplomskog stručnog studija Kreativni menadžment u procesima, nastavnika i Stručnog povjerenstva.

 

15.2.2021.

Objavljene rang-liste V. kruga dodjele državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021.

Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs, na prijedlog Povjerenstva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021., donio je Odluku o dodjeli državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021. na temelju kvota i rang-lista koje su njezin sastavni dio.

Rang-liste V. kruga dodjele dostupne su na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.

Studenti svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom pristupaju Sustavu državnih STEM stipendija na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/ te svojom identifikacijskom oznakom provjeravaju svoje mjesto na rang-listi. 

 

2.2.2021.

Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs, na prijedlog Povjerenstva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021., donio je Odluku o dodjeli državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021. na temelju kvota i rang-lista koje su njezin sastavni dio.

Rang-liste IV. kruga dodjele dostupne su na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.

Čestitamo studentima Istarskog veleučilišta, dobitnicima STEM stipendije.

 

 

 

 

20.1.2021.

 

poziva studente i zainteresiranu javnost na gostujuće predavanje kompanije

 


Gostujuće predavanje INFOBIP team-a, održati će se on-line putem Microsoft Teams platforme u trajanju od 1.15h sa Q&A sessionom
u petak 22.01.2021., POČETAK predavanja u 18:00 h

Click here to join the meeting

Join with a video conferencing device

970913001@t.plcm.vc

Video Conference ID: 124 050 079 0

Alternate VTC dialing instructions

Learn More | Meeting options


Tema predavanja:

Kako biramo kolege? Saznajte kako izgleda proces zapošljavanja u Infobipu

INTERAKTIVNO PREDAVANJE KOJE OTVARA VRATA KORPORACIJSKOG SVIJETA SUTRAŠNJICE.

Studenti će tijekom predavanja imati jedinstvenu priliku saznati iz prve ruke od strane Talent Acquisition tima iz Infobipa, kako izgleda postupak zapošljavanja kandidata u globalnoj, modernoj i velikoj kompaniji kao što je Infobip. Predavači iz Infobipa će kroz realne primjere iz prakse prikazati kako izgleda end to end selekcijski postupak, od trenutka otvaranja određene pozicije pa sve do trenutka zapošljavanja. Ukratko ćete imati priliku saznati i korake nakon što kandidat postane zaposlenik Infobipa ("Bipper") te kako izgleda onboarding i profesionalni razvoj svakog Bippera. Studenti će imati priliku vidjeti zašto smatramo da je selekcijski proces jedan obostran, two-way odnos između kandidata i kompanije i zašto nam je izuzetno važan doživljaj i iskustvo kroz koje kandidat prolazi kroz sve faze od prijave za posao.

 

Predavači:

Tomislava Saša, Talent Acquisition Associate

Tomislava Saša je od 2019. godine dio Engineering Talent Acquisition tima u Infobipu. Prije toga radno iskustvo gradila je tvrtkama u području marketinga i novinarstva. Sa dolaskom u Infobip radi svojevrsni preokret u karijeri, za što kaže da joj je bila najbolja poslovna odluka koju je mogla donijeti. Selekcijski proces kandidata dio je njezinog svakodnevnog posla te je samo u 2020. godini odradila više stotina razgovora za posao. Slobodno vrijeme koristi na dodatnu edukaciju i čitanje stručne poslovne literature te po pitanju sporta prakticira vježbe joge.

Sara Plavljanin, Senior Talent Acquisition Specialist

Sara Plavljanin dio je Infobipa od 2018. godine te radi u Customer Success Talent Acquisition timu, gdje se bavi zapošljavanjem pozicija koje su kombinacija tehničkih i business znanja i iskustva. Tijekom svojeg rada u Infobipu, 2019. godine, imala je priliku organizirati i voditi Presales Internship program za studente u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Južnoj Americi i Indiji.

Karijeru je započela studentskim poslom u odjelu ljudskih potencijala u bankarskom sektoru te se nakon tri godine rada ipak odlučila prebaciti u uvijek dinamičan IT svijet. U slobodno vrijeme voli planinariti, igra košarku (još uvijek profesionalno, iako se sprema za sportsku mirovinu) te jedva čeka da joj se život vrati u normalu od prije pandemije.

 

Infobip je globalna IT i telekomunikacijska tvrtka koja pruža usluge mobilnih komunikacija u oblaku (cloud) za poslovne korisnike. Portfelj čine profesionalna rješenja za obradu i dostavu SMS i voice poruka, telefonskih poziva, push notifikacija, e-maila te poruka putem popularnih messaging aplikacija. Na popisu klijenata su društvene mreže, internetske kompanije, mobilne messaging aplikacije, banke, marketinške agencije i korporacije, kao i neprofitne organizacije i javne ustanove.Sjedišta tvrtke su u Londonu, Zagrebu i Vodnjanu , dok su regionalni uredi u Buenos Airesu, Sao Paulu, Istanbulu, Kuala Lumpuru, Bangkoku, Vancouveru, Dubaiju, Beogradu, Johannesburgu, Nairobiju, Lagosu, Moskvi i Mumbaiju.U 2014. i 2015. godini, tvrtka je učvrstila poslovanje u Latinskoj Americi i na Dalekom istoku. Infobip je najveća hrvatska IT kompanija po broju zaposlenih (više od 2100 zaposlenika). Od 2009. se razvija na međunarodnoj razini, utemeljenjem ureda i poslovanja u globalnim poslovnim središtima. Po analizi ICTbusiness.info i tvrtke Bisnod, Infobip je bio najveći hrvatski izvoznik u IT sektoru u 2016.

 

YOUR FUTURE START EVERY DAY....
Opportunities don't happen, you create them. (Chris Grosser)

 

19.1.2021.

Poziv na edukativne aktivnosti AZVO-a u 2021. godini

Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO) u 2021. godini nastavlja u okviru projekta SKAZVO, financiranog sredstvima Europske unije iz Europskog socijalnog fonda, organizirati edukativne aktivnosti namijenjene djelatnicima visokih učilišta i studentima čiji je cilj unaprijediti nastavničke kompetencije, osnažiti vještine upravljanja visokim učilištem, potaknuti internacionalizaciju visokog obrazovanja te pružiti podršku daljnjem razvoju studentskih službi kao što su karijerni centri i centri za psihološku pomoć. 

Plan radionica AZVO-a u 2021. godini

Također, ovom Vas prilikom pozivamo na prvi u nizu događaja u sklopu ciklusa Karijeriranje 2021 -  Simpozij „Što stoji iza diplome: Planiranje i upravljanje karijerom temeljenom na kompetencijama“ u organizaciji AZVO –a i prof. dr. Andreje Bubić iz Centra za savjetovanje studenata Filozofskog fakulteta u Splitu.

 

Simpozij će se održati 28. siječnja 2021. od 10  do 16 h putem platforme Zoom.

 

Ljubazno Vas molimo da se za sudjelovanje prijavite do 27. siječnja do 10 h na poveznici: https://skazvo.azvo.hr/hr/?option=com_chronoforms5&chronoform=Karijeriranje-28-01

 

Svi prijavljeni sudionici zaprimit će Zoom poveznicu dan prije Simpozija putem koje će se moći uključiti u skup.

Program virtualnog događanja

Sažetci virtualnog događanja

 

Sudjelovanje na svim seminarima/radionicama besplatno je za sudionike

Za sva dodatna pitanja možete nas kontaktirati na e-mail mina.dordevic@azvo.hr.

 

18.1.2021.

Prijave za LUMEN Engineering su počele!

Oduvijek maštaš o svom osobnom izumu i zanima te elektrotehnika?

Onda je LUMEN Engineering natjecanje za tebe! Radi se o natjecanju u izradi praktičnog idejnog rješenja u području elektrotehnike u organizaciji udruge eSTUDENT. Ovo jedinstveno natjecanje nudi priliku studentima da se okušaju u svijetu inovacija i povežu s poduzećima iz područja elektrotehnike i računarstva, a osim nezaboravnog iskustva, možeš osvojiti i vrijedne nagrade.

Teme ovogodišnjeg natjecanja su Ja,robot- napravi komad svog robota i Pomoć u proizvodnji hrane i piće, a nagrade su 15.000,00 kuna za prvo mjesto, za drugo mjesto 10.000,00 kuna te za treće 5.000,00 kuna.

Osim glavnih nagrada, studenti koji održe najbolju prezentaciju osvojit će iznos od 1.000,00 kuna.

Prijaviti se možete samostalno ili u timu do 4 člana, broj prijavljenih je neograničen, ali samo sedam rješenja ide u finale. Prijave su otvorene do 2. veljače 2021.!

Odvaži se na inovacije i postani dio LUMEN Engineeringa!

LUMEN Engineering jedino je takvo natjecanje u Hrvatskoj i nudi velike mogućnosti za studente kao što su edukativne radionice, predavanja za rad na raznim platformama i s raznim uređajima.

Studenti dobivaju priliku pretvoriti svoje teorijsko znanje u praktično, a samim time i zabaviti se te sklopiti nova prijateljstva. Na natjecanje se mogu prijaviti svi studenti hrvatskih sveučilišta ili visokoškolskih ustanova, a to mogu napraviti putem online prijave.

Prijave traju do 2. veljače 2021

 

14.1.2021.

44. Međunarodni ICT skup MIPRO 2021 - svibanj 2021., Opatija

44. Međunarodni ICT skup MIPRO 2021 održat će se od 24. do 28. svibnja 2021. godine u Opatiji, uz tehničko kosponzorstvo IEEE-a.

Ovogodišnji slogan skupa je „ICT u obnovljivim energetskim tehnologijama“, a pokrit će različita područja primjene ICT-a, od mikroelektronike, elektronike, podatkovne znanosti, biomedicine, telekomunikacija, preko računala u obrazovanju, inženjerskog obrazovanja do inteligentnih i poslovnih inteligentnih sustava, robotike, digitalne ekonomije, prava i još mnoga druga područja. Ove godine skup daje poseban značaj vodikovoj energiji te je oformljeno novo savjetovanje pod nazivom “Regionalno savjetovanje o vodikovoj energiji - RHEC” koje će se održati po prvi put.

Ova je najava primarno namijenjena autorima znanstvenih i stručnih radova, iako će se skup osim savjetovanja i specijalne sekcije sastojati i od različitih zanimljivih radionica, okruglih stolova, pozvanih prezentacija i predavanja te drugih programskih segmenata.

 
Rok za prijavu sažetaka je ponedjeljak, 18. siječnja 2021. godine.

Radove je moguće prijaviti za 15 različitih savjetovanja i/ili 1 specijalnu sekciju. Svi radovi će proći dvije dvostruko anonimne recenzije, a ista osoba može prijaviti više radova.


Prezentirani radovi na engleskom jeziku bit će poslani za uključenje u digitalnu bazu IEEE Xplore.

Cjelovite upute za autore, rokovi, kotizacije i ostali važni detalji dostupni su na www.mipro.hr.

Više o skupu doznajte na službenom portalu MIPRO, a odgovore na dodatna pitanja možete zatražiti na adresi mipro@mipro.hr.

 

 

13.1.2021.

Na temelju članka 27. stavka 3. Statuta Istarskog veleučilišta – Università Istriana di scienze applicate, Dekan dr. sc. Daglas Koraca raspisuje:

N A T J E Č A J
za zasnivanje radnog odnosa na radno mjesto:

Viši savjetnik za projekte u Uredu za projekte, na neodređeno  vrijeme s punim radnim vremenom uz probni rad od 3 (tri) mjeseca 1 (jedan) izvršitelj.

Osim ispunjavanja općih uvjeta za zasnivanje radnog odnosa pristupnici trebaju ispunjavati i sljedeće uvjete:

- završen preddiplomski i diplomski sveučilišni ili stručni studij, odnosno integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, odnosno istovrijedni studij sukladno ranije važećim propisima iz područja pravnog ili ekonomskog smjera,

- radno iskustvo 4 (četiri) godina na istim ili sličnim poslovima,

- znanje engleskog jezika,

- znanje rada na računalu.

Na natječaj se mogu ravnopravno prijaviti osobe oba spola, a izrazi koji imaju rodno značenje korišteni u ovom natječaju odnose se jednako na muški i ženski rod, bez obzira na to jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.

Kandidati su dužni podnijeti pisanu prijavu na natječaj. Prijavu su dužni vlastoručno potpisati. U prijavi se navode osobni podaci, OIB, adresa stanovanja, broj telefona, adresa elektroničke pošte i naziv radnog mjesta na koje se prijavljuje.

Uz prijavu na natječaj kandidati su dužni priložiti slijedeću dokumentaciju:

1. životopis,

2. dokaz o hrvatskom državljanstvu (preslika važeće osobne iskaznice ili domovnice),

3. dokaz o stupnju obrazovanja (preslika diplome),

4. dokaz o radnom stažu (potvrda o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje),

5. dokaz o potrebnom radnom iskustvu (preslika rješenja, ugovor o radu, rješenje o rasporedu ili potvrdu poslodavca o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima),

6. uvjerenje nadležnog suda da se protiv podnositelja prijave ne vodi istražni niti kazneni postupak (ne starije od 3 mjeseca od dana objave natječaja),

7. izjavu kandidata kojom daje privolu za obradu osobnih podataka u svrhu provedbe natječaja i eventualnog zapošljavanja.

            Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti kandidati nisu dužni priložiti prijavi na natječaj, već će isto biti dužni ishoditi po potrebi prije sklapanja ugovora o radu, kao i originale ili ovjerene preslike tražene dokumentacije.

Sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka), svi osobni podaci kandidata bit će brisani po pravomoćnom okončanju javnog natječaja.

Kandidat koji ostvaruje pravo prednosti pri zapošljavanju prema posebnim propisima dužan je u prijavi na natječaj pozvati se na to pravo i ima prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.  Da bi kandidat ostvario to pravo dužan je u prijavi  priložiti svu potrebnu dokumentaciju propisanu zakonom kojom to potvrđuje kao i rješenje o priznatom statusu, odnosno potvrdu o priznatom statusu iz koje je vidljivo spomenuto pravo te dokaz da je nezaposlen.

Kandidat koji ostvaruju pravo prednosti pri zapošljavanju sukladno članku 102. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji („Narodne novine“ broj:121/17.) uz prijavu na natječaj dužni su, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, priložiti i sve potrebne dokaze dostupne na web stranici Ministarstva hrvatskih branitelja.

Urednom prijavom smatra se prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom natječaju. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati. Osobe koje podnesu nepotpune i nepravovremene prijave ili ne ispunjavaju formalne uvjete iz natječaja  ne smatraju se kandidatima prijavljenim na natječaj.

Prijave na natječaj s potrebnom dokumentacijom podnose se u roku od 8 (osam) dana od dana objave natječaja, na adresu: Istarsko veleučilište - Università Istriana di scienze applicate, Riva 6, 52100 Pula, s obveznom naznakom „Za natječaj za radno mjesto – Viši savjetnik za projekte – NE OTVARAJ“

Nakon objavljenog natječaja ne mora se izvršiti izbor, ali se donosi i objavljuje odluka o poništenju natječaja protiv koje nije dopušteno podnošenje pravnih lijekova.

O rezultatima natječaja kandidati će se izvijestiti najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana isteka roka za podnošenje prijava na Natječaj.



 

 

11.1.2021.

Objavljene rang-liste III. kruga dodjele državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021.

Poštovani studenti

ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs, na prijedlog Povjerenstva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021., donio je Odluku o dodjeli državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021. na temelju kvota i rang-lista koje su njezin sastavni dio.

Rang-liste III. kruga dodjele dostupne su na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/

Studenti svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom pristupaju Sustavu državnih STEM stipendija na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/ te svojom identifikacijskom oznakom provjeravaju svoje mjesto na rang-listi.

Studenti koji su na rang-listi prema kvoti za određeno područje i godinu studija, odnosno iznad praga za ostvarivanje prava na stipendiju, bit će obaviješteni na adresu elektroničke pošte da su ostvarili pravo na državnu stipendiju. Zaprimanje e-poruke nije preduvjet za ostvarivanje prava na državnu STEM stipendiju te svi studenti, neovisno o zaprimanju predmetne obavijesti, mogu svoje podatke provjeriti na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.

Ako student koji je ostvario pravo na državnu STEM stipendiju želi prihvatiti stipendiju, nužno je da do subote, 16. siječnja 2021. godine, do 12 sati na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/ kojoj pristupa prijavom sa svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom, označi izjave koje prethode prihvaćanju Uvjeta stipendiranja, prihvati Uvjete stipendiranja te upiše svoj IBAN žiroračuna. Prihvaćanje uvjeta stipendiranja smatra se činom sklapanja ugovora.

Ako u navedenome roku student ne prihvati Uvjete stipendiranja, smatrat će se da ne prihvaća državnu stipendiju te će obavijest o ostvarivanju prava na državnu stipendiju dobiti sljedeći student na rang-listi ispod praga do ispunjenja kvote.

U skladu s Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na državnu stipendiju u STEM područjima znanosti (Narodne novine, broj 78/2018., u daljnjem tekstu: Pravilnik) izrađeno je ukupno osam rang-lista, odvojeno za svako područje te u svakom području posebno za studente prve godine, a posebno za studente viših godina.

Kreiraju se i dvije zasebne rang-liste (Izdvojene stipendije) za one studente koji su pravo na ovu stipendiju ostvarili na temelju članka 6. stavka 11. Pravilnika u kojem se propisuje da svakom visokom učilištu koje izvodi studijske programe u STEM područjima znanosti pripada najmanje jedna stipendija za studente prve godine i jedna za studente ostalih godina u pojedinom području.

Za sve ostale informacije možete se obratiti Ministarstvu znanosti i obrazovanja na stem-stipendije@mzo.hr.

 

11.1.2021.

OBAVIJEST O NASTUPNOM PREDAVANJU – mr.sc. Miro Plavčić

 

Mr.sc. Miro Plavčić održat će nastupno predavanje za izbor u naslovno nastavno zvanje predavača za znanstveno područje prirodnih znanosti, polje fizika, dana:

15.01.2021. (petak) u 17,00

Tema nastupnog predavanja je: „ Priroda svjetlosti “

 

Pristupnik će nastupno predavanje održati u sklopu online nastave putem platforme za udaljeni pristup Zoom, ispred studenata 1. godine Preddiplomskog stručnog studija Mehatronike, nastavnika i Stručnog povjerenstva.

 

 

8.12.2020.

Objavljene rang-liste II. kruga dodjele državnih stipendija u STEM području

Ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs, na prijedlog Povjerenstva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021., donio je Odluku o dodjeli državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021. na temelju kvota i rang-lista koje su njezin sastavni dio. Rang-liste II. kruga dodjele dostupne su na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.
Studenti svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom pristupaju Sustavu državnih STEM stipendija na poveznici
https://stemstipendije.mzo.hr/ te svojom identifikacijskom oznakom provjeravaju svoje mjesto na rang-listi.
Studenti koji su na rang-listi prema kvoti za određeno područje i godinu studija, odnosno iznad praga za ostvarivanje prava na stipendiju, bit će obaviješteni na adresu elektroničke pošte da su ostvarili pravo na državnu stipendiju. Zaprimanje e-poruke nije preduvjet za ostvarivanje prava na državnu STEM stipendiju te svi studenti, neovisno o zaprimanju predmetne obavijesti, mogu svoje podatke provjeriti na poveznici
https://stemstipendije.mzo.hr/.
Ako student koji je ostvario pravo na državnu STEM stipendiju želi prihvatiti stipendiju, nužno je da do subote, 12. prosinca 2020. godine, do 12 sati na poveznici
https://stemstipendije.mzo.hr/, kojoj pristupa prijavom sa svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom, označi izjave koje prethode prihvaćanju Uvjeta stipendiranja, prihvati Uvjete stipendiranja te upiše svoj IBAN žiroračuna. Prihvaćanje uvjeta stipendiranja smatra se činom sklapanja ugovora.
Ako u navedenome roku student ne prihvati Uvjete stipendiranja, smatrat će se da ne prihvaća državnu stipendiju te će obavijest o ostvarivanju prava na državnu stipendiju dobiti sljedeći student na rang-listi ispod praga do ispunjenja kvote.
U skladu s
Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na državnu stipendiju u STEM područjima znanosti (Narodne novine, broj 78/2018., u daljnjem tekstu: Pravilnik) izrađeno je ukupno osam rang-lista, odvojeno za svako područje te u svakom području posebno za studente prve godine, a posebno za studente viših godina.

Kreiraju se i dvije zasebne rang-liste (Izdvojene stipendije) za one studente koji su pravo na ovu stipendiju ostvarili na temelju članka 6. stavka 11. Pravilnika u kojem se propisuje da svakom visokom učilištu koje izvodi studijske programe u STEM područjima znanosti pripada najmanje jedna stipendija za studente prve godine i jedna za studente ostalih godina u pojedinom području.
Za sve ostale informacije studenti se mogu obratiti Ministarstvu znanosti i obrazovanja na
stem-stipendije@mzo.hr.

 

24.11.2020.

Od 24.11.2020. do 15.12.2020., odnosno do izmjene Odluke u cilju sprječavanja širenja epidemije bolesti uzrokovane virusom COVID-19, a sukladno preporuci Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske, svi zaposlenici Istarskog veleučilišta rade od kuće.

Za potrebe studenata i trećih osoba dostupni su na službenim e-mail adresama.

 

23.11.2020.

U prvom krugu dodjele državnih STEM stipendija troje naših studenata steklo je pravo na stipendiju u ak.god. 2020./2021.

Čestitke dobitnicima !!

 

 

17.11.2020.

Objavljene RANG-LISTE državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021.

Poštovani studenti, 

ministar znanosti i obrazovanja prof. dr. sc. Radovan Fuchs, na prijedlog Povjerenstva za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021., donio je Odluku o dodjeli državnih stipendija u STEM područjima znanosti za akademsku godinu 2020./2021. na temelju kvota i rang-lista koje su njezin sastavni dio.

Rang-liste dostupne su na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.

Studenti svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom pristupaju Sustavu državnih STEM stipendija na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/ te svojom identifikacijskom oznakom provjeravaju svoje mjesto na rang-listi.

Studenti koji su na rang-listi prema kvoti za određeno područje i godinu studija, odnosno iznad praga za ostvarivanje prava na stipendiju, bit će obaviješteni na adresu elektroničke pošte da su ostvarili pravo na državnu stipendiju. Zaprimanje e-poruke nije preduvjet za ostvarivanje prava na državnu STEM stipendiju te svi studenti, neovisno o zaprimanju predmetne obavijesti, mogu svoje podatke provjeriti na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/.

Ako student koji je ostvario pravo na državnu STEM stipendiju želi prihvatiti stipendiju, nužno je da do subote, 21. studenoga 2020. godine, do 12 sati na poveznici https://stemstipendije.mzo.hr/, kojoj pristupa prijavom sa svojim AAI@EduHr elektroničkim identitetom, označi izjave koje prethode prihvaćanju Uvjeta stipendiranja, prihvati Uvjete stipendiranja te upiše svoj IBAN žiroračuna. Prihvaćanje uvjeta stipendiranja smatra se činom sklapanja ugovora.

Ako u navedenome roku student ne prihvati Uvjete stipendiranja, smatrat će se da ne prihvaća državnu stipendiju te će obavijest o ostvarivanju prava na državnu stipendiju dobiti sljedeći student na rang-listi ispod praga do ispunjenja kvote.

U skladu s Pravilnikom o uvjetima i načinu ostvarivanja prava redovitih studenata na državnu stipendiju u STEM područjima znanosti(Narodne novine, broj 78/2018., u daljnjem tekstu: Pravilnik) izrađeno je ukupno osam rang-lista, odvojeno za svako područje te u svakom području posebno za studente prve godine, a posebno za studente viših godina.

Kreiraju se i dvije zasebne rang-liste (Izdvojene stipendije) za one studente koji su pravo na ovu stipendiju ostvarili na temelju članka 6. stavka 11. Pravilnika u kojem se propisuje da svakom visokom učilištu koje izvodi studijske programe u STEM područjima znanosti pripada najmanje jedna stipendija za studente prve godine i jedna za studente ostalih godina u pojedinom području.

Za sve ostale informacije Vi i studenti možete se obratiti Ministarstvu znanosti i obrazovanja na stem-stipendije@mzo.hr.

 

13.11.2020.

POZIV NA JAVNO PREDAVANJE

S osobitim zadovoljstvom Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate poziva sve studente, nastavnike i ostale zainteresirane osobe da prisustvuju javnom predavanju koje će se održati dana 27.11.2020. godine u 16:00h na temu

"DIGITALIZACIJA NABAVE U HOTELIJERSTVU".

Predavanje će održati mr.sc. Albert Mendica, dipl. oec. putem Zoom platforme.

Podaci za pristup predavanju su:

https://us05web.zoom.us/j/84838112285?pwd=M2ZVV05qS2tuaWhkSE9tYkVhRDJ1UT09

Meeting ID za pristup sastanku: 848 3811 2285

lozinka: 0ZANhz

 

10.11.2020.

Poštovani studenti,

Odjel za internacionalizaciju visokog obrazovanja Ministarstva znanosti i obrazovanja upućuje studente na mogućnosti prijave za stipendijski program stručne prakse u njemačkim tvrtkama u 2021. godini za zemlje zapadnog Balkana – Internship Programme of German business 2021 for the countries of Western Balkans.

Program traje između tri i šest mjeseci, a počinje od 1. srpnja 2021.

 Program je namijenjen osobama mlađim od 29 godina, odnosno studentima na zadnjoj godini preddiplomskog studija, studentima diplomskog ili poslijediplomskog studija te mladima koji su završili diplomski studij. Uvjeti za prijavu su vrlo dobro poznavanje engleskog ili njemačkog jezika, a prijave su moguće u sljedećim područjima: ekonomija i financije, inženjerstvo i tehničke znanosti, informatika, novinarstvo, germanistika, agronomija, infrastruktura kvalitete, tehnologije vezano za klimu i okoliš.

Rok za online prijavu na natječaj je 16. studenoga 2020.

 

29.10.2020.

Dodjele državnih stipendija u STEM područjima znanosti u ak. god. 2020./2021.

obavještavamo Vas da će Ministarstvo znanosti i obrazovanja svim redovitim studentima studijskih programa u STEM područjima znanosti u ponedjeljak 2. studenog 2020. godine uputiti obavijest s uputama za provjeru podataka. Obavijest se šalje na njihove adrese elektroničke pošte evidentirane u sustavu AAI@EduHr u svrhu provedbe dodjele državnih stipendija u STEM područjima znanosti u akademskoj godini 2020./2021.

Provjera podataka trajat će od ponedjeljka, 2. studenog 2020. godine od 8:00 sati, do subote, 7. studenog 2020. godine do 8:00 sati.

Studenti ispravnost svojih podataka o broju ECTS-a i prosjeku ocjena, odnosno rezultatu državne mature, provjeravaju na poveznici: https://stemstipendije.mzo.hr/. U navedenu aplikaciju studenti se prijavljuju vlastitim AAI@EduHr elektroničkim identitetom.

Primijete li studenti da njihovi podaci o broju ECTS bodova i prosjeku ocjena u aplikaciji nisu ispravni, uputa je da se u svrhu ispravka podataka žurno obrate visokom učilištu. U skladu s navedenim apeliramo da se na svim visokim učilištima studentima omogući pravovremeni ispravak podataka, odnosno rad studentskih službi. Ako podaci ne budu ispravljeni do propisanoga roka, smatrat će se ispravnima te će Povjerenstvo za dodjelu državnih stipendija u STEM područjima znanosti na temelju tih podataka izraditi rang-liste.

Ako studenti primijete da u aplikaciji nisu ispravno navedeni podaci o rezultatima državne mature, studenti se mogu obratiti Ministarstvu znanosti i obrazovanja na adresu elektroničke pošte stem-stipendije@mzo.hr.

U slučaju da student na svoju adresu elektroničke pošte unutar sustava AAI@EduHr iz nekog razloga ne zaprimi predmetnu obavijest, napominjemo da ona nije preduvjet za konkuriranje za državnu STEM stipendiju te svi studenti, neovisno o zaprimanju e-maila, mogu od ponedjeljka, 2. studenog 2020. godine od 8:00 sati, svoje podatke provjeriti na poveznici: https://stemstipendije.mzo.hr/.

Za sve ostale informacije možete se obratiti Ministarstvu znanosti i obrazovanja na stem-stipendije@mzo.hr.

 

26.10.2020.

VAŽNA OBAVIJEST

S obzirom na trenutnu epidemiološku situaciju od utorka 27.listopada i nadalje, nastava na Istarskom Veleučilištu - Università Istriana di scienze applicate izvoditi će se na daljinu putem sustava za udaljeno učenje – Merlin.

Vježbe u praktikumu i na softverima organizirat će se u grupama o čemu će studenti biti pravovremeno obaviješteni.

Studenti su svu potrebnu komunikaciju obvezni provoditi na daljinu putem elektroničke pošte ili platformi za udaljeni pristup.

Na razini Istarskog veleučilišta - Università Istriana di scienze applicate postoji jedinstveno virtualno okruženje za komunikaciju i kolaboraciju "Zbornica" (nastavnici-zaposlenici) i "Referada" (nastavnici, studenti), unutar sustava Merlin, čime se osigurava učinkovita komunikacija i suradnja s navedenim skupinama.

Molimo sve nastavnike, studente, stručne službe Istarskog veleučilišta kao i vanjske suradnike da prate obavijesti i koriste raspoložive resurse radi zdravstvene sigurnosti te kako bi smanjili rizik daljnjeg širenja zaraze koronavirusom.

Navedene smjernice ne isključuju provedbu drugih preporuka sukladno aktualnoj i promijenjenoj epidemiološkoj situaciji.

 

16.10.2020.

Ministarstvo znanosti i obrazovanja raspisalo je Natječaj za dodjelu 10.000 državnih stipendija za akademsku godinu 2020./2021.

https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/3985

Ministarstvo znanosti i obrazovanja raspisuje javni natječaj za dodjelu 400 državnih stipendija za posebne skupine studenata za akademsku godinu 2020./2021.

https://mzo.gov.hr/istaknute-teme/natjecaji-196/3986

 

14.10.2020.

Stigle su X-ice

Stigle su X-ice za sve studente koji su se upisali na jesenskom i III. upisnom roku. Molim studente da se jave osobno u Studentsku referadu sa osobnom iskaznicom.

 

8.10.2020.

OBAVIJEST O NASTUPNOM PREDAVANJU – Matej Kolarik

Matej Kolarik mag.ing.el. održat će nastupno predavanje za izbor u naslovno nastavno zvanje predavača za znanstveno područje tehničkih znanosti, polje elektrotehnika, dana:

22.listopada 2020. (četvrtak) u 16,00

Tema nastupnog predavanja je: „ Upravljanje brzinom vrtnje istosmjernog motora “

Pristupnik će nastupno predavanje održati u sklopu redovite nastave iz kolegija „Elektromotorni pogoni“, ispred studenata treće godine Preddiplomskog stručnog studija Mehatronike, nastavnika i Stručnog povjerenstva.

* Studentima i/ili članovima Stručnog povjerenstva koji su iz epidemioloških razloga spriječeni prisustvovati nastupnom predavanju, biti će omogućeno praćenje putem on-line platforme za udaljeni pristup.

 

28.9.2020.

Raspored nastave za ak.godinu 2020./2021.

Nastava na Istarskom veleučilištu - Università Istriana di scienze applicate će se u pravilu izvoditi na klasičan, kontaktni način u prostorima Veleučilišta, uz poštivanje epidemioloških mjera, socijalnu distancu i pojačanu dezinfekciju prostora te jednim dijelom online preko sustava za e-učenje Merlin.

Svi nastavnici i studenti dužni su mjeriti tjelesnu temperaturu prije dolaska u prostore Veleučilišta te su obavezni nositi maske i ponašati se u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.

 

28.9.2020.

Nastava iz kolegija Osnove automatskog upravljanja (preddiplomski stručni studij politehnike, 5. semestar) započinje u četvrtak 01.10.20. u 16:30 sati.

Nastava će se održavati online putem Webex platforme te su studenti dužni instalirati navedeni softver sa slijedeće poveznice (https://www.webex.com/downloads.html).

Poveznica za pristup prvom predavanju je slijedeća: https://meetingsemea.webex.com/meet/gregovg

Za sva dodatna pitanja studenti se mogu obratiti nastavniku na slijedeći e-mail: gregovg@riteh.hr

 

28.9.2020.

Objavljena je rang lista za III. upisni rok 2020./2021.

MEHATRONIKA:

Prilikom upisa pristupnici su obvezni  priložiti sljedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenu presliku:

  • svjedodžbu o završnom ispitu (maturi)
  • svjedodžbe svih razreda srednje škole
  • svjedodžba/potvrda o položenoj državnoj maturi
  • domovnicu
  • rodni list
  • jednu fotografiju (4x6 cm);
  • potvrdu o plaćenim  troškovima  upisnog kompleta u iznosu 400,00 kn (uplatnica na račun  IBAN: HR4724070001118015096, Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, poziv na broj:
    • za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282- OIB pristupnika,

u svrhu doznake navesti „troškovi upisnog kompleta“);

  • potvrdu o uplati školarine poziv na broj:
    • za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282-OIB pristupnika,

 u svrhu „školarina za ak. godinu 2020./2021.“

 

Školarina za akademsku godinu 2020./2021. za „ „Preddiplomski stručni studij Mehatronike“ iznosi 6.000,00 kn, a za studente državljane izvan EU 12.000,00 kn.

Pristupnici koji do dana upisa nisu dobili potvrdu o položenim ispitima državne mature ili svjedodžbu o državnoj maturi istu će dostaviti naknadno.

Molim studente da se pridržavaju rasporeda upisa. Kandidati koji nisu u mogućnosti doci na upis, upise mogu obaviti online. Moraju se javiti na mail vgnip@iv.hr sa potvrdom o uplati troškova upisnog kompleta (400,00kn) i troškova školarine(6.000,00 kn).

Za dodatne informacije kandidati se mogu javiti na broj 052/381-410.

 

SPECIJALISTIČKI DIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ KREATIVNI  MENADŽMENT U PROCESIMA

Prilikom upisa pristupnici su obvezni  priložiti sljedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenu presliku:

  • diplomu ili svjedodžbu o završenom prethodnom obrazovanju
  • domovnicu
  • rodni list
  • jednu fotografiju (4x6cm)
  • potvrdu o plaćenim  troškovima  upisnog kompleta u iznosu 400,00 kn (uplatnica na  račun  IBAN : HR4724070001118015096 Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, pozivom na broj 1536-OIB pristupnika, u svrhu doznake navesti „troškovi upisnog kompleta“)
  • potvrdu o uplati školarine, pozivom na broj: 1536-OIB pristupnika, u svrhu „školarina za ak. 2020./2021. god.“

 

Školarina za akademsku godinu 2020/2021. za specijalistički diplomski stručni studij iznosi 12.000,00 kn.

Molim studente da se pridržavaju rasporeda upisa. Kandidati koji nisu u mogućnosti doci na upis, upise mogu obaviti online. Moraju se javiti na mail vgnip@iv.hr sa potvrdom o uplati troškova upisnog kompleta (400,00kn) i troškova školarine(12.000,00 kn).

Za dodatne informacije kandidati se mogu javiti na broj 052/381-410.

Rang listu za III. upisni rok možete pregledati i preuzeti na linku.


22.9.2020.

TREĆI UPISNI ROK:

Na Istarskom veleučilištu se otvora treći upisni rok za preddiplomski stručni studij Mehatronika, te za specijalistički diplomski studiji Kreativni menadžment u procesima. Prijave za upis će trajati od 22. rujna 2020. do 25. rujna 2020. Prijave za razredbeni postupak pristupnici predaju na posebnom obrascu koji se može preuzeti:

• osobno u studenskoj službi ili

• na mrežnoj stranici veleučilišta

Ispunjeni obrasci predaju se neposredno u studentskoj službi, elektroničkom poštom na e-mail adresu: vgnip@iv.hr ili poštom na adresu Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, Riva 6, 52100 Pula.

 

UVJETI UPISA NA MEHATRONICI:

Razredbeni postupak za MEHATRONIKU upis obuhvaća vrednovanje:

1. općeg uspjeha svih razreda srednje škole

2. uspjeh na završnom ispitu (maturi)

3. ocjene iz predmeta matematika i informatika kroz sve razrede srednje škole

4. rezultata razredbenog ispita iz matematike i informatike.

 

Uz prijavu treba priložiti sljedeću dokumentaciju:

• obrazac „Prijava za upis na preddiplomski stručni studij Mehatronike“

• svjedodžbu o završnom ispitu (maturi)

• svjedodžbe svih razreda srednje škole

• svjedodžba/potvrda o položenoj državnoj maturi

• domovnicu

• rodni list

• potvrdu o plaćenim troškovima prijave i razredbenog postupka u visini 200,00 kn (uplatnica na račun IBAN: HR4724070001118015096, Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, pozivom na broj:

o za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282-OIB pristupnika,

u svrhu doznake navesti „troškovi razredbenog postupka“).

 

NAPOMENA: potvrdu o plaćenim troškovima prijave i razredbenog postupka u visini 200,00 kn ne plaćaju kandidati koji se prijavljuju za specijalistički diplomski studiji Kreativni menadžment u procesima.

Razredbeni postupak za preddiplomski stručni studij Mehatronika održati će se 28. rujna 2020. u 9:00 sati. Rezultate razredbenog postupka biti će objavljeni na stranici veleučilišta. Upisi za sve studije biti će 29. rujna 2020. u 9:00 sati.

 

UVJETI UPISA NA SPECIJALISTIČKI DIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ KREATIVNI  MENADŽMENT U PROCESIMA

Pravo upisa u prvu (1.) godinu specijalističkog diplomskog stručnog studija imaju:

  • osobe sa prethodno završenim preddiplomskim stručnim ili sveučilišnim studijem u trajanju od najmanje tri godine (180 ECTS)
  • osobe sa završenim stručnim dodiplomskim studijem u trajanju kraćem od tri godine, kod kojeg je stručni naziv stečen završetkom studija izjednačen s odgovarajućim stručnim nazivom stručnog prvostupnika/ice

 

Uz prijavu treba priložiti sljedeću dokumentaciju:

  • obrazac „Prijava za upis na specijalistički diplomski stručni studij“ (obrazac se može preuzeti osobno u studentskoj služni ili na mrežnoj stranici veleučilišta)
  • svjedodžba ili diploma o završenom prethodnom obrazovanju
  • domovnica
  • rodni list

 


18.9.2020.

Objavljena je rang lista za jesenski upisni rok 2020./2021.

MEHATRONIKA:

Prilikom upisa pristupnici su obvezni  priložiti sljedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenu presliku:

  • svjedodžbu o završnom ispitu (maturi)
  • svjedodžbe svih razreda srednje škole
  • svjedodžba/potvrda o položenoj državnoj maturi
  • domovnicu
  • rodni list
  • jednu fotografiju (4x6 cm);
  • potvrdu o plaćenim  troškovima  upisnog kompleta u iznosu 400,00 kn (uplatnica na račun  IBAN: HR4724070001118015096, Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, poziv na broj:
    • za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282- OIB pristupnika,

u svrhu doznake navesti „troškovi upisnog kompleta“);

  • potvrdu o uplati školarine poziv na broj:
    • za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282-OIB pristupnika,

 u svrhu „školarina za ak. godinu 2020./2021.“

 

Školarina za akademsku godinu 2020./2021. za „ „Preddiplomski stručni studij Mehatronike“ iznosi 6.000,00 kn, a za studente državljane izvan EU 12.000,00 kn.

Pristupnici koji do dana upisa nisu dobili potvrdu o položenim ispitima državne mature ili svjedodžbu o državnoj maturi istu će dostaviti naknadno.

Molim studente da se pridržavaju rasporeda upisa. Kandidati koji nisu u mogućnosti doci na upis, upise mogu obaviti online. Moraju se javiti na mail vgnip@iv.hr sa potvrdom o uplati troškova upisnog kompleta (400,00kn) i troškova školarine(6.000,00 kn).

Za dodatne informacije kandidati se mogu javiti na broj 052/381-410.

 

SPECIJALISTIČKI DIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ KREATIVNI  MENADŽMENT U PROCESIMA

Prilikom upisa pristupnici su obvezni  priložiti sljedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenu presliku:

  • diplomu ili svjedodžbu o završenom prethodnom obrazovanju
  • domovnicu
  • rodni list
  • jednu fotografiju (4x6cm)
  • potvrdu o plaćenim  troškovima  upisnog kompleta u iznosu 400,00 kn (uplatnica na  račun  IBAN : HR4724070001118015096 Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, pozivom na broj 1536-OIB pristupnika, u svrhu doznake navesti „troškovi upisnog kompleta“)
  • potvrdu o uplati školarine, pozivom na broj: 1536-OIB pristupnika, u svrhu „školarina za ak. 2020./2021. god.“

 

Školarina za akademsku godinu 2020/2021. za specijalistički diplomski stručni studij iznosi 12.000,00 kn.

Molim studente da se pridržavaju rasporeda upisa. Kandidati koji nisu u mogućnosti doci na upis, upise mogu obaviti online. Moraju se javiti na mail vgnip@iv.hr sa potvrdom o uplati troškova upisnog kompleta (400,00kn) i troškova školarine(12.000,00 kn).

Za dodatne informacije kandidati se mogu javiti na broj 052/381-410.

Rang listu za jesenski upisni rok možete pregledati i preuzeti na linku.

 

Obavijest o početku akademske godine 2020./2021. na Istarskom veleučilištu – Università Istriana di scienze applicate

Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate aktivno prati epidemiološku situaciju te preporuke nadležnih ministarstava, vezane uz provedbu nastave na visokoškolskim ustanovama u akademskoj godini 2020./2021.

Sukladno epidemiološkoj situaciji uzrokovanoj bolešću COVID-19, nastavne aktivnosti će se provoditi u zgradi Veleučilišta i na daljinu, vodeći brigu o zdravlju studenata i zaposlenika, uz kontinuirano održavanje kvalitete nastavnih procesa.

Skrećemo pažnju i na pridržavanje svih dosadašnjih preventivnih mjera, naročito na održavanje propisanog razmaka kao i redovito pranje i higijenu ruku. Na ulazu u Veleučilište postavljena je dezinfekcijska barijera za obuću i dezinfekcijski uređaj za dezinfekciju ruku. Dozatori s dezinficijensom za dezinfekciju ruku postavljeni su u svim predavaonicama i na više lako dostupnih mjesta na Veleučilištu.

Studenti i nastavnici Veleučilišta te druge osobe u svim predavaonicama, laboratorijima i zatvorenim prostorima Veleučilišta trebaju održavati  fizičku udaljenost od najmanje 1,5 metara i nositi maske ili druga pokrivala za usta i nos (maska cijelo vrijeme pokriva usta i nos).

Orijentacijski tjedan za studente brucoše održat će se sukladno Kalendaru nastave i rasporedu voditelja studija u periodu od 28.rujna do 02.listopada.

Nastava za sve godine studija i za sve studente Veleučilišta započinje 05. listopada 2020. prema rasporedu koji će biti objavljen u drugoj polovici mjeseca rujna i odvijat će se u skladu s epidemiološkim mjerama u datom trenutku.

Preporuke HZJZ

Preporuke NZVZOTR

 

UPISI U VIŠE GODINE STUDIJA

Upisi u više godine studija započet će 01. rujna 2020. godine i trajat će zaključno do 30. rujna 2020. godine.

Detaljne informacije možete pregledati i preuzeti ovdje.

 

UPISI U I. GODINU JESENSKI ROK

Nakon ljetnog upisnog roka u I. godinu, preostalo je slobodnih mjesta za upis u jesenskom roku.

Detaljnije podatke za upisni rok u rujnu pogledajte na linku: https://www.iv.hr/upisi/natjecaj-za-upis-2020-2021/.

Za sve dodatne informacije mozete se javiti na mail vgnip@iv.hr.

 

Objavljena je rang lista za ljetni upisni rok 2020./2021.

Postupak upisa je u nastavku:

PREDDIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ MEHATRONIKA

Prilikom upisa pristupnici su obvezni  priložiti sljedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenu presliku:

  • svjedodžbu o završnom ispitu (maturi)
  • svjedodžbe svih razreda srednje škole
  • svjedodžba/potvrda o položenoj državnoj maturi
  • domovnicu
  • rodni list
  • jednu fotografiju (4x6 cm);
  • potvrdu o plaćenim  troškovima  upisnog kompleta u iznosu 400,00 kn (uplatnica na račun  IBAN: HR4724070001118015096, Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, poziv na broj:
    • za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282- OIB pristupnika,

u svrhu doznake navesti „troškovi upisnog kompleta“);

  • potvrdu o uplati školarine poziv na broj:
    • za preddiplomski stručni studij Mehatronike 2282-OIB pristupnika,

 u svrhu „školarina za ak. godinu 2020./2021.“

Školarina za akademsku godinu 2020./2021. za „ „Preddiplomski stručni studij Mehatronike“ iznosi 6.000,00 kn, a za studente državljane izvan EU 12.000,00 kn.
Pristupnici koji do dana upisa nisu dobili potvrdu o položenim ispitima državne mature ili svjedodžbu o državnoj maturi istu će dostaviti naknadno.
Molim studente da se pridržavaju rasporeda upisa. Kandidati koji nisu u mogućnosti doći na upis, upise mogu obaviti online. Moraju se javiti na mail vgnip@iv.hr sa potvrdom o uplati troškova upisnog kompleta (400,00kn) i troškova školarine (6.000,00 kn).
Za dodatne informacije kandidati se mogu javiti na broj 052/381-410.

 

SPECIJALISTIČKI DIPLOMSKI STRUČNI STUDIJ KREATIVNI  MENADŽMENT U PROCESIMA

Prilikom upisa pristupnici su obvezni  priložiti sljedeću dokumentaciju u izvorniku ili ovjerenu presliku:

  • diplomu ili svjedodžbu o završenom prethodnom obrazovanju
  • svjedodžbe svih razreda srednje škole
  • domovnicu
  • rodni list
  • jednu fotografiju (4x6 cm);
  • potvrdu o plaćenim  troškovima  upisnog kompleta u iznosu 400,00 kn (uplatnica na  račun  IBAN : HR4724070001118015096 Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate, pozivom na broj 1536-OIB pristupnika, u svrhu doznake navesti „troškovi upisnog kompleta“)
  • potvrdu o uplati školarine, pozivom na broj: 1536-OIB pristupnika, u svrhu „školarina za ak. 2020./2021. god.

Školarina za akademsku godinu 2020/2021. za specijalistički diplomski stručni studij iznosi 12.000,00 kn.

Molim studente da se pridržavaju rasporeda upisa. Kandidati koji nisu u mogućnosti doći na upis, upise mogu obaviti online. Moraju se javiti na mail vgnip@iv.hr sa potvrdom o uplati troškova upisnog kompleta (400,00kn) i troškova školarine (12.000,00 kn).
Za dodatne informacije kandidati se mogu javiti na broj 052/381-410.

Rang listu za ljetni upisni rok možete pregledati i preuzeti na linku.

 

_________________________________________

03. lipnja 2020.

VAŽNO – ORGANIZACIJA RADA NA VELEUČILIŠTU

Zgrada Istarskog veleučilišta – Università Istriana di scienze applicate je otvorena od ponedjeljka do petka u vremenskom intervalu od 8:00-16:00 sati.

Ulaz u zgradu je predviđen samo na glavni ulaz (Riva 6). Prilikom svakog ulaska u zgradu dežurni djelatnik će beskontaktnim toplomjerom izmjeriti temperaturu. Skrećemo pažnju i na pridržavanje svih dosadašnjih preventivnih mjera, naročito na održavanje propisanog razmaka kao i redovitu higijenu ruku, u vidu koje je i na ulazu u Veleučilište postavljen uređaj za dezinfekciju. Dozatori s dezinficijensom za dezinfekciju ruku postavljeni su u svim predavaonicama i na više lako dostupnih mjesta na Veleučilištu.

Sukladno uputama Ministarstva znanosti i obrazovanja, do daljnjega studentima nije dopušten dolazak na Veleučilište. Studenti su svu potrebnu komunikaciju obvezni provoditi na daljinu putem elektroničke pošte ili platformi za udaljeni pristup.

U iznimnim situacijama, u vrijeme ispitnih rokova za ovu akademsku godinu, ako se ispit ne može održati na daljinu, predmetnom nastavniku i studentima dopustit će se održavanje ispita u zgradi Veleučilišta uz sve gore navedene mjere zaštite i prevencije. Pri tome, nužan  (neizbježan)  boravak  u  ustanovi  neophodno  je organizirati  na  način  da  se  u  što  većoj mjeri osigura socijalno distanciranje (fizičko udaljavanje) kao i pojačana osobna higijena i higijena prostora.

Navedene smjernice ne isključuju provedbu drugih preporuka sukladno aktualnoj i promijenjenoj epidemiološkoj situaciji.

Hvala na suradnji i razumijevanju.

__________________________________________________________________________________

28. travanj 2020.

Istarsko veleučilište – Università Istriana di scienze applicate kao prijavitelj i nositelj projekta i Institut za poljoprivredu i turizam u Poreču kao partner, zajedno u novi projekt WildBioAdapt - divlje biljne vrste u funkciji prilagodbe poljoprivrede i turizma klimatskim promjenama

 

Odlukom Ministarstva zaštite okoliša i energetike Istarskom veleučilištu – Università Istriana di scienze applicate dodijeljena su bespovratna sredstva u iznosu od 2.923.425,05 kuna što predstavlja najveći mogući iznos sufinanciranja prihvatljivih troškova i čini 84,9999% prihvatljivih troškova cjelokupnog projekta. Ukupna vrijednost projekta je 3.439.323,60 kuna.


Sredstva za sufinanciranje projekta WildBioAdapt - divlje biljne vrste u funkciji prilagodbe poljoprivrede i turizma klimatskim promjenama, osigurana su u Državnom proračunu Republike Hrvatske za trogodišnji period (2020., 2021. i 2022. godinu) u okviru Ministarstva zaštite okoliša i energetike, aktivnost K784022 Operativni program Konkurentnost i kohezija, Izvor 563 za sufinanciranje iz Europskog fonda za regionalni razvoj.


Projektni prijedlog istražuje mjere prilagodbe klimatskim promjenama triju sektora: poljoprivreda, prirodni ekosustavi i bioraznolikost te turizam. Osnova očuvanja bioraznolikosti i socio-ekonomskih obilježja prostora su lokalno dostupne divlje biljne vrste te mjere održivog razvoja poljoprivrede i turizma na području jadranske regije. Dionici triju sektora biti će i korisnici rezultata kroz iskoristivost divljih biljnih vrsta u poljoprivrednoj proizvodnji, očuvanje ekosustava, obogaćivanje turističke gastro ponude te mjere prilagodbe poslovanja turističkog sektora. Ciljevi projekta WildBioAdapt - divlje biljne vrste u funkciji prilagodbe poljoprivrede i turizma klimatskim promjenama će, se ostvariti putem interdisciplinarnih istraživanja o nutritivnom i agronomskom potencijalu odabranih vrsta te jačanju svijesti o klimatskim promjenama kod šire javnosti.

__________________________________________________________________________________

 

VAŽNA OBAVIJEST

S obzirom na epidemiološku situaciju i preporuku Ministarstva znanosti visokim učilištima vezanu za organizaciju obrazovnog procesa na daljinu, od petka 13.ožujka 2020. i nadalje, nastava na Istarskom Veleučilištu - Università Istriana di scienze applicate izvoditi će se na daljinu putem sustava za udaljeno učenje - Merlin (https://moodle.srce.hr/2019-2020/)

  • Pristup sustavu Merlin osiguran je putem AAI@EduHr računa. Preduvjet pristupa je da svi nastavnici, studenti i zaposlenici Istarskog Veleučilišta posjeduju valjanje elektroničke identitete s funkcionalnom lozinkom.
  • Valjanost identiteta moguće je provjeriti na sljedećoj poveznici: https://moj.aaiedu.hr/
  • Svi koji nemaju elektronički identitet u sustavu AAI@EduHr ili su podaci neispravni, upućuju se na studentsku službu tj. referadu: https://www.iv.hr/kontakti/

Na razini Istarskog veleučilišta - Università Istriana di scienze applicate postoji jedinstveno virtualno okruženje za komunikaciju i kolaboraciju "Zbornica" (nastavnici-zaposlenici) i "Referada" (nastavnici, studenti), unutar sustava Merlin, čime se osigurava učinkovita komunikacija i suradnja s navedenim skupinama.

Nastavnici su već osposobljeni za uporabu sustava Merlin. Dodatno, priručnici, kratke upute i animacije vezane za sustav, dostupne su na sljedećoj poveznici: priručnici, kratke upute i animacije CEU Srca (https://www.srce.unizg.hr/sustavi-za-ucenje-na-daljinu/merlin/prirucnici-i-animacije).

Komunikacijski kanali vezani uz upravljanje i odlučivanje su službenom email adresom kao i putem virtualne Zbornice i Referade na sustavu Merlin.

Obrazovni proces Istarskog Veleučilišta - Università Istriana di scienze applicate pri radu na daljinu podrazumijeva učestalu komunikaciju nastavnika i studenata, interaktivne aktivnosti i resurse, evaluaciju znanja kao i soba za webinare na razini kolegija unutar sustava za udaljeno učenje Merlin.

Molimo sve nastavnike, studente, stručne službe Istarskog veleučilišta kao i vanjske suradnike da prate obavijesti i koriste raspoložive resurse radi zdravstvene sigurnosti te kako bi smanjili rizik daljnjeg širenja zaraze koronavirusom.

 

Istarsko veleučilište – Universita' Istriana di scienze applicate je u službenoj provjeri usklađenosti s normama Autentikacijske i autorizacijske znanosti i visokog obrazovanja u Republici Hrvatskoj, dobila Certifikat kojim se potvrđuje izvrsna usklađenost s normama AAI@EduHr za 2020. godinu.

 


 

 


 

Istarskom veleučilištu izdana je Povelja za novo Erasmus+ programsko razdoblje 2021.-2027.

Erasmus Charter for Higher Education (ECHE)

 


 

 


Prednosti Istarskog veleučilišta – Università Istriana di scienze applicate

Individualizirani pristup:

rad u malim grupama i individualizirani pristup studentima

Inovativne metode:

nove inovativne i suvremene metode u procesu poučavanja

Primjenjiva znanja i vještine:

usmjerenost prema praktičnim znanjima i vještinama

Naši studiji

Politehnika

Preddiplomski stručni studij

Više informacija

Mehatronika

Preddiplomski stručni studij

Više informacija

Kreativni menadžment u procesima

Specijalistički diplomski studij

Više informacija

Naši partneri