Stručni diplomski studij Kreativni menadžment u procesima
Kreativan si i želiš upravljati poslovnim procesima?
- Diplomski stručni studij Kreativni menadžment u procesima kvalitativna je nadogradnja prijediplomskog studija iz područja društvenih i/ili tehničkih znanosti.
- Studenti se tijekom diplomskog studija usavršavaju s ciljem stjecanja kompetencija na menadžerskoj razini.
- Studij se izvodi kao redovni i izvanredni.
- Studijski program traje 2 godine, odnosno 4 semestara te nosi 120 ECTS-a.
- Po završetku studija stječe se titula magistar/magistra ekonomije (mag.oec.)
- Stručni prijediplomski studij
Mehatronika
- Stručni prijediplomski studij
Menadžment u gastronomiji i kultura hrane
- Stručni diplomski studij
Mehatronika
- Stručni diplomski studij
Kreativni menadžment u procesima
Sve informacije o studijskim programima i uvjetima upisa na:
upisi@iv.hr – 052 381 410
www.iv.hr – Riva 6, PULA
Informacije za studente
Informacije za nastavnike
ISHODI UČENJA STUDIJSKOG PROGRAMA:
- Kritički prosuditi učinke implementacije generiranih ideja na poslovanje
- Primijeniti naučenu stručnu terminologiju u govornoj i pisanoj komunikaciji, te izvršiti poslovnu prezentaciju na engleskom jeziku
- Primijeniti metode znanstveno istraživačkog rada i oblikovati koncept diplomskog rada
- Analizirati uspješnost timskog načina rada u skladu s razvojnim karakteristikama tima
- Optimizirati poslovni proces primjenom suvremenih metoda i alata
- Vrednovati mogućnosti za primjenu marketinških strategija u danim uvjetima
- Odrediti i kritički analizirati temeljne pretpostavke komunikacijske kompetencije u poslovnom okruženju
- Kritički prosuditi učinke implementacije projekta
- Prosuditi isplativost poslovne investicije i realno vrijeme za povrat ulaganja, te implikacije za poslovni subjekt
- Vrednovati investicije u ljudske resurse kroz koncept stvaranja nove vrijednosti
- Kritički prosuditi značaj implementacije poduzetničkih strategija u okviru raspoloživih resursa
- Procijeniti utjecaj društveno odgovornog poslovanja na lojalnost gospodarskom subjektu i održivost poslovanja
- Analizirati i usporediti utjecaj pojedinih osobina kulture društva na funkcioniranje suvremenog menadžmenta
- Definirati pojmove koji su nužni za razumijevanje koncepta digitalnog poslovanja
- Upoznati osnovne značajke financijskih izvještaja trgovačkih društava
- Prepoznati i analizirati temeljne pojmove iz područja brendinga
- Kreirati i vrednovati informacijski sustav u poslovanju
- Kreirati i predložiti sustav upravljanja kvalitetom
STRUČNA PRAKSA:
Studenti Istarskog veleučilišta teorijski stečena znanja u nastavi tijekom studija upotpunjuju s kvalitetnim praktičnim radom kojega obavljaju u okviru stručne prakse i to s ciljem kvalitetne pripreme završetka studija i lakšeg uključivanja na tržište rada.
Studentska praksa čini obavezni dio studijskih programa na Veleučilištu.
Syllabusi – Stručni diplomski studij Kreativni menadžment u procesima
PROGRAM STUDIJA:
NAZIV KOLEGIJA | Tjedno opterećenje | ECTS | STATUS | NASTAVNIK | |||
P | V | S | |||||
1. semestar | Kreativni menadžment | 3 | 0 | 1 | 8 | O | Vladimir Filipović |
Marketing menadžment | 3 | 2 | 0 | 8 | O | Boris Marjanović | |
Osnove metodologije znanstveno istraživačkog rada | 3 | 0 | 1 | 6 | O | Dijana Drandić | |
Analiza poslovanja poduzeća | 1 | 3 | 0 | 4 | O | Andrea Vareško | |
Poslovno komuniciranje na engleskom jeziku 1 | 1 | 0 | 2 | 4 | O | Viktor Vojnić | |
2. semestar | Projektni menadžment | 3 | 2 | 0 | 8 | O | Andrea Vareško |
Poslovno komuniciranje | 2 | 1 | 0 | 4 | O | David Košara | |
Komunikacijske vještine | 2 | 0 | 1 | 4 | O | Mario Bogdanović | |
Brendiranje proizvoda i usluga | 2 | 2 | 0 | 4 | O | Boris Marjanović/David Košara | |
Menadžment kvalitete usluga | 2 | 0 | 1 | 4 | O | Albert Mendica | |
Računalne vještine | 1 | 0 | 2 | 4 | O | Dino Krivičić | |
Uvod u ponašanje potrošača | 1 | 0 | 1 | 2 | O | David Košara | |
3. semestar | Procesni menadžment | 3 | 2 | 0 | 8 | O | Mario Bogdanović |
Financijski menadžment | 3 | 2 | 0 | 8 | O | Daglas Koraca | |
Marketinška komunikacija | 2 | 0 | 2 | 6 | O | Boris Marjanović | |
Poslovno komuniciranje na engleskom jeziku 2 | 1 | 3 | 0 | 4 | O | Viktor Vojnić | |
Poduzetništvo | 2 | 2 | 0 | 4 | O | Edo Cetina | |
4. semestar | Društveno odgovorno poslovanje | 2 | 0 | 1 | 4 | O | Daglas Koraca |
Interkulturalni aspekti menadžmenta | 2 | 0 | 1 | 4 | O | Dijana Drandić | |
Stručna praksa | 120 | 10 | O | ||||
Diplomski rad | 12 |